2014. december 1., hétfő

Óriás hópehely spatulából

Már vagy két éve el van mentve az a kép ahol nagyon megtetszett ez az óriás hópihe, de valahogy csak most szántam rá magam, hogy megcsináljam. Azt hittem, hogy nagy meló, de kiderült, hogy nagyon nem az. Egy óra alatt megcsináltam négyet, ebből kettő  a nappaliba került a kályha mellé, kettő pedig a hálószobába és annyira megtetszett, hogy szerintem itt nem is fogok megállni és az is biztos, hogy nem ragadok le a pihéknél, mert annyi jó ötletet találtam spatulából vagy jégkrémpálcikából. Én nem festettem le a spatulákat, nekem így natúran is nagyon tetszik, viszont ha egy kis színt szeretnék akkor inkább pácolnék.



Háló:




Nappali:



A nagy hópihéhez 48 db spatula kell darabonként, a kicsikhez 32 és 24 db de a bekerülési költsége így is nagyon alacsony, nagyjából 1000 Ft-ból megvan a négy darab. A spatulát egy nagyobb gyógyszertárban vettem, a helyivel nem is próbálkoztam, hogy adnak-e dobozra. 
Annyit változtattam, hogy nem hatágú, hanem nyolcágú pihéket készítettem Apa kívánságára. A hópihe közepét egy műszaki rajzlapból kivágott körre ragasztottam, hogy ne legyen olyan emeletes, a többi spatulát már egymáshoz rögzítettem. Van itthon arany glitteres spray-m, lehet, hogy egy picit megfújom vele, ha már nem esik az eső.
Nem eszünk sok jégkrémet, de mostantól mindenkinek ki lesz adva a családban, hogyha jégkrémes pálcika akad a kezébe akkor azt még véletlenül se dobja ki.

Kedvet kapóknak egy kis mazsola a Pinterestről hópihe ügyben:
Ez volt az első kép amit megláttam.



Itt mindegyik spatula egy körhöz van ragasztva.



 


Képek forrása a sajátokon kívül: Pinterest

2 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy!!!!
    Azt nézem erősen,hogy az ágy felett a képkeretekben mik vannak? : horgolás minták? vagy mik? /Kiváncsi...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nem, nem horgolási minták vannak benne, de az is nagyon jó ötlet lenne, hanem összerovással van leírva mindenkinek a neve.ghzg ez Pocika volt :-) a középsőben meg a szeretethimnusz van rányomtatva egy magyar motívumra.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...