2013. május 18., szombat

Most mi lesz így Velünk?

Családi állapotok

Apa: Édesapján (akivel 5 éves kora óta a viszonyuk elég silány) kívül mindenkit elvesztett( édesanya, nagyszülők), szóval szinte árva a Lelkem. Távolabbi rokonok persze vannak, dehát az mégsem ugyanaz. Van pótanyukája, pótapukája ezekből a kategóriákból többel is rendelkezik szerencsére.
Megnehezíti a dolgot, hogy Apósom túl az Óperencián (Balaton) lakik, ahonnan csak akkor jön haza ha leesett az első hó és rügyfakadáskor Ő is pattan Óperencián túlra. Rádásul van néki egy állánya egy álunokával(Hisztike) és valami oknál fogva tudathasadás lépett föl nála, így azt hiszi, hogy ők a vérrokonok, mi pedig a nemtommik, akikkel felszínes viszonyt ápol Pl.: véletlenül felhívott a telefonom, de most már ne tedd le, vagy karikor beugrik 3 percre, de nem ül le, mert nagyon siet, meghallhgatjuk, hogy Hisztike milyen egy zabálnivalótisztelettudótüneményunoka az állánya mennyire ügyesokosaranyosjólkeres, majd rohan hozzájuk haza, mert eztmegeztmegezt meg kell még nekik csinálni -Ti meg (mármint mi) nyaljatok sót!

Anya: Mivel újotthonban lakunk vagyunk ezért most az én családom van messziföldön akik a hír hallatán jöttek is háztűznézőbe. Tényleg nem voltak még itt, úgyhogy ez szó szerint értendő.

A ház ebben az állapotában lakhatatlan.Írtam persze az Álomépítőknek, hogy Itt vagyunk!!!  Építsetek Álmot!!! , de persze nem a mi álmainkat akarták építeni, gyorsan leszereltek, hogy most nincs felvétel. -Anya: szitokszó-Apa: mégis mit vártál?
Jóvanna! Álmodozni azért még lehet vagy mégsem?

Boltvezetőuncsitestó befogatott minket, kanapénfetrengődagadtura már nem annyira örült nekünk. Boltvezetőuncsitesó melóhelyen elődta, hogy Ő megtett mindent, felrakott a vonatra, hogy hazataláljak, de még ez sem volt elég, mert szegény Én saaajjnnos rosszul léptem le a vonatról és kibicsaklott a bokám, úgyhogy 2 napig nem tudok menni dolgozni. Persze ennek az álhírnek köszönhetően sántíthattam 1 hétig a dodóban. Még botot is szereztem(nem volt nehéz, akadt a padláson pár garnitúra). Játszásiból előadtuk, hogy én mennyire akarom ezt az Álommelót és még sántán is arra vágyom, hogy dolgozhassak. Legalább jót vihogtunk rajta kínunkban.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...