2013. október 21., hétfő

2013 A CSALÁDUNK JOBBAN TELJESÍT!

Múlt héten csütörtökön volt 2 éve, hogy leégett a ház. Fejben már ezerszer megírtam ezt a bejegyzést, az elejét persze mindig javítani kellett...... ma..tegnap...tegnapelőtt......égett le a ház.
De most összeszedtem magam fizikálisan is és itt vagyok.
Az elmúlt 2 év eseményei (lehet, hogy most lelövök pár poént, sorry):
2011. 10.18. házleégés
2011. 12. 21. beköltöztünk 3 helyiség kész

2011. 03. belaktuk a teljes házat a háztartási és a spejz kivételével, azok sajnos idő hiányában nem lettek kifestve. Persze azért a háztartásit szétverték és újrafalazták a fiúk, az nem maradt teljesen úgy, csak még most is az autentikus glettelést nézzük, mert apa itt gyakorolt. Szép emlék. Engem pl nem zavar, apát annál inkább, pedig ez nagyon fordítva szokott lenni.
2012. 05. hó munkahelyet váltottam cseberből vederbe (ilyen és ehhez hasonló gondolatokkal hazafelé a vonaton: mi a fenének akarok én máshová menni dolgozni amikor úgyis nemsokára várandós leszek???!! Nem terveztünk tudatosan gyermeket, mégis ilyen gondolataim voltak
2012. 05.hó Miután munkahelyet váltottam, rá 3 hétre kiderült, hogy várandós vagyok :-))
Király! Cidrizhetek végig még 2 és fél hónapiot, hogy ne tudják meg, mert még próbaidős vagyok. Amikor eszembe jutottak a fent emlegetett gondolataim mindig vállon veregettem magam, hogy ennél jobban nem is csinálhattam volna, jó nagy barom vagyok! Több meló, kevesebb pénz, próbaidő, egérszar hegyek, soroljam még? Egyik sem  bababarát.
Új munkahelyemen nagy reménység voltam, mert egyből elküldtek egy tanfolyamra, mivel a kolleginák nem vállalták, nem érezték elég erősnek magukat hozzá (IQ, de nem szeretném őket bántani, saját maguk bevallották), pedig csak egy nyanvadt lottótanfolyamról volt szó.
Mégis mit modnjak?!?! Bocsi, de fölösleges pénzkidobás, mert várandós vagyok és mivel a belünket is kidolgoztatjátok (12 nap meló 2 szabad ....Szabi : -fityisz- jó lenne, ha a klaviatúrán lenne ilyen gomb- ezért én miután lejár a próbaidőm a legmelegebb hónapban elhúzok melegebb éghajlatra és rám ne számítsatok?
2012. 08. 03. Bevallottam, hogy várandós vagyok (kollegináknak nagy kő esett le a szívükről, mert azt hitték, hogy tuti valami titokzatos betegségben szenvedek, mert néha-szinte mindig- ritka szarul néztem ki).
A háziorvosom mivel tudta, hogy hol dolgozom, már júniusban ki akart írni b.ácsi.ba, úgy kellett 2 lóval visszatartani, de aztán sikerült meggyőznöm, hogy jó lesz az augusztusban is, úgyhogy 4-étől b.ácsi.ban  voltam.
2012.11. hó közepe Rémálomodtam, hogy születendő gyermekünknek úgy kell megszületnie, hogy semmi kelengyéje nincsen (ami abban a pillanatban nem is volt) és puci popójával rohangálok pelusért és popótörlőért. Gyorsan körtelefon történt és lázasan elkezdtünk láncbevásárolni a Bogyónak. 3 nap után kidőltem, majd folytattuk tovább. Egyébként mindenki úgy nézett rám az utcán, mintha a holdról jöttem volna vagy egyéb más bolygóról ami azért volt, mert a mi kis drágánk a rémálom alatt befordult és elég erőteljesen közölte velünk, hogy Ő már marhára jönne kifele. Úgy kellett csitítgatni, hogy még jó helyen van ahol van, lesz ideje bőven amit idekint eltölthet.
2012. 12.07. Éjszaka arra keltem, hogy csorog a magzatvíz. Először másra gyanakodtam, de nem. Még apát is elküldtem dolgozni azzal a tudattal, hogy minden rendben lesz, elvégre már volt ilyen a családban. Se bepakolva se összekészülve se semmi.
Reggel 8-kor védőnéni felhomályosított, hogy ez bizony magzatvíz. Apa pont beért dolgozni és fordulhatott is vissza nagy szitkozódások közepette (persze nem minket szidott, csak úgy általánosságban morogta a dolgokat, néha üvöltötte). Én meg hogy elüssem az időt amíg ideér édesapámmal felhívtam Tímeja barátnőmet és miközben cseverésztünk összeszedtem a kórházi csomagot.
Persze a gyerek kelengyéje még nem látta a mosógépet belülről, úgyhogy megint igénybe kellett vennem családtagjaim ezen szolgáltatásait, a ház nem volt kinangytakarítva..................
Család jött, kimosott, kitakarított, előkészült a babavárásra.
Úgy látszik, a piszkos meló nem szándékosan mindig rájuk marad.
2012. 12. 10. 10óra12perckor megszületett a kislányunk, Bogyócska.
2012 12-ezidáig: csodáljuk Bogyócskát gyarapodásában és nem tudunk betelni vele. Amióta megszületett azóta Ő teszi ki mindennapjainkat.

Konklúzió: IGEN !!!! MEGCSINÁLTUK!!!!!!
                  MAGYARORSZÁG A CSALÁDUNK JOBBAN TELJESÍT!!!!!!
Mit nekünk házleégés, -fityisz az elnyomó rendszernek- akkor is gyerek-ek-et vállalunk és fel is neveljük Őket harmóniában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...