2014. február 14., péntek

Hálószoba: 8. rész: Fuccs a fekete-fehér koncepciónak....




Na ezért nem csinálok előtte1, közben sok utána1 képet!


Megcsináltam ezt a képet - no nem a fentit, hanem a lentit- , lefestettem a keretet, minden flottul ment, kevés idő alatt nagy eredmény. Jól nézett ki az übervastag fekete keretben, erre Apa azt mondta, hogyha felrakom a falra akkor már tuti úgy fogunk kinézni, mint egy ravatalozó. ÉS ki szeretne egy ravatalozóban aludni? HÁT SENKI aki él...



Dehát -mondtam én-  Te is szereted a fekete fehéret! Erre Ő: persze, persze,csak nem ekkora mennyiségben. Jó lenne egy kis szín.
Na jó, akkor agyaljunk egy sort.
Nekünk: Fekete-fehér egy kis színnel
Gyereknek: Rózsaszín fehérrel, kevés zölddel, kevés feketével.

Ezek után próbáltam maradni a fekete-fehér vonalon, egy türkizzel lágyítani a kriptahangulatot, elvégre a vacsiúj párnahuzatokat nem szándékoztam lecserélni.

Egyből ez a kép lebegett lelki szemeim előtt.

A bal felső sarokban kiszúrtam az a türkizzöld párnát, pár másodpercig gúvadt a szemem, majd rájöttem, hogy ez ez a párna, vagy legalábbis nagyon erre hajaz:
Nem szerettem volna még egy Ikeás párnát az ágyon látni, de sok törpölés után mégis úgy döntöttem, hogy megfestem. Sokkal egyszerűbb lett volna megvenni, mert 3 óráig csak festettem és ebben nincs benne az az idő amit a színek kikeverésével és a varrással töltöttem. A jó oldala viszont az, hogy megint spóloltunk, nem vettük meg amit magam meg tudok csinálni. Sikerült pont olyan puncsszínt kikeverni amilyen Tünkérkének a szettje, mert azt semmiképp nem akartam újat varrni neki, így sikerült megcsinálni a kötést a mi és az Ő ágyacskája között. Csináltam a kiságy fölé fekete alapon puncspöttyös képkeretet is,  a rattan kosarak szaténját feketére cserélem a közeljövőben.
.
 Ilyen lett:


Upszika. A játékflakon ott maradt.

Továbbá a lepelnek is mennie kell, Apa nem szeretné tovább bámulni. Próbáltam viccesen, hogy olyan mint egy kitárt szárnyú madár, de  nem volt vevő a humoromra, inkább tovább rontotta helyzetemet, mert erre azt nyilatkoztatta ki, hogy a halál madara. Kössz Apa
Jó persze igaza van,  megvétózhat mindent én sem szeretnék olyan helyen aludni ami csak neki tetszik, nekem nem.
Ez egy régi terítő, ősmagyar technika alkalmazásával  csináltam rá rojtot. Na jó, nem ősmagyar, újmagyar neve: kétoldalú ragasztó. Természetesen nem tetszik, túl keskeny, rövid és világos számomra, Apa szerint meg sötét.... Patthelyzet.


Ilyet szeretnék festeni, szélt hagyni neki amire szürke szatént varrnék + rojtot csinálnék rá A minta pöttyökből adódik össze:


A kép helyett találtam ezt a motívumot -sajnos régen mentettem le, így nem emlékszem, hogy honnan, kinyomtattam matricapapírra -nemtommianeve-, majd ráragasztottam egy A3-as dekorgumira. Igazán megfesthettem volna ezt is, csak aznap pöttyet lusti voltam, így ezt a technikát választottam.


Aztán csináltam még egy ilyen párnahuzatot, szabadjára engedvén fantáziámat, alkottam egy nagyot. Na jó nem nagyon erőlködtem itt sem :-)


Költői kérdés: mi lesz így a szőnyeggel? Merhát abban sárga is van kérem! No nem baj, amire odáig jutunk, hogy lesz pénzünk szőnyegre addigra biztos leszek magamban, hogy melyik szőnyeget válasszam, vagy mégsem?
 Mérleg jegyben születtem, csak hogy tisztába legyetek, miért vagyok mindig ennyire határozott.

Azóta a válasz is megszületett, mert Apa ilyen színesre gondolt:
http://ritabarton.blogspot.hu/
 Hájóhogy Apukám! Haggyámá! Holnap kitalálod, hogy rakjuk fel megint a piros függönyt?! No azt már nem! Igaz, hogy még nem vettünk helyette másikat, mondtam is, hogy az a zavaró, hogy nincs fönt sötétítő/dekorfüggöny. Nem is értem, hogy mi van vele. Más férfiember ölne azért, hogy egy ehhez hasonló hálószobában aludjon az angolkántri helyett.
Kezd az agyamra menni ez a hálószoba projekt! Még be sem fejeztem, de kezdhetem újra az agyalást.
A kockás párna tuti maradni fog, a függönyön nem változtatok, max az akki párnákat fogom lecserélni. Arra gondoltam, hogy valami hasonlót fogok festeni:

Ez viszont nem illik a babacuccokhoz :-( Teljes a tanácstalanság, ráadásul itt a hétvége, úgyhogy időm se lesz alkotni. Jelentem, alkotói válságba kerültem. Részleteiben tetszik, összességében nagyon nem . 
Ja, és Apa szerint ez otthonos! Ez is fekete, heló!
A dolgozó/játszó szobába fotóztam be.

Ki milyen hibát lát? Azt tudom, hogy a babaágynál nagy gázok vannak, a keret túmáccsos lett, a  függöny és a szőnyeg nagyon hiányzik. És még???? Hogyan lesz itten harmónia, kérem?  Átrendezni egyedül nem nagyon tudom, ezt is elég nehezen sakkoztuk ki. Viszont ha mégis, azt figyelembe kell venni, hogy a Pax mögött van egy ajtó, mert egyébként tiszta sor lett volna, hogy oda megy a babaágy, de így nem tud. Ja, a TV miatt sem tud, úgyhogy ennyi. Az is fontos, hogy ha benéz valaki a szobába valami szépet lásson, jelen esetben ez az ágy. Ilyenkor nagyon utálok kínlódni. Sokkal egyszerűbb lenne, bemenni a bótba, oszt levenni a polcról az árut, ha nem tetszik újra bemenni a bótba stb......
Mi az a plusz ami hiányzik? a lelkesedésen kívül?  Vagy takarítsam ki a böhömnagyrattanládát a polccal egyetemben? Úgy már rendezettebb lenne a kép? De mit helyette? Erre is várnám az ötleteket! Esetleg valaki idejönne és megcsinálná helyettem?

Utálok vekengeni!!!!!!!!!!!!!!! Most behisztiztem.

Képek forrása: Saját, Ikea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...