2014. február 4., kedd

Hálószoba 1. rész - úgy nagyvolnalakban

Folytatásos teleképekkelregény következik a hálószobából. No nem az amire gondolsz, te kis hamis!!!..
Epizódok száma: egyenlőre ismeretlen.

1. rész
Most már több éve piros-fehér - Apa szerint árpádsávos- volt a hálószobánk és kezdett kicsit nagyon  uncsi lenni. Igazából már nyáron szerettem volna valamit kezdeni vele, de nem volt kapacitás, idő, stb...
Apával a fekete, fehér, szürke színvilágban maradtunk, nagyon kevés sárgával (csak a szőnyegben jelenik meg szolidan), natúr fa, rattan - adott - bútorokkal, kiegészítőkkel.



A Pinteresten elkezdtem kutakodni, képeket keresgélni + átnéztem azt a rengeteg képet amit régebben gyűjtöttem és most ezekből szemezgettem.

Színvilág





Magyar népi motívum - ettől nem tudok és nem is akarok elszakadni.


Kötött pihe-puha-meleg párnácska és takaró dájolás.


A raklap kivételével jöhet minden! Azért nem szeretnék raklapágyat, raklap kanapét bármit, mert ÚÚtálom a pókokat és a porcicákkal sem vagyok túl nagy barátságban. Takarítsa az aki kitalálta!!! Az a rengeteg hézag, léc ami ha nincs simára csiszolva, szépen lefestve csak kínszenvedés.

Igaz, hogy ez nappali kép -jó, hogy nem éjszakai, akkor nem sok mindent látnánk- de párna itt is van dögivel és ez a lényeg.

Lesz képtartó dájolás is.

Az ágyvég mögé szeretnék egy tárolót amire lehet így pakolászni. Ilyet is dájolunk.

Létra helyett akár egy fellépőt is el tudnék képzeni éjjeli szekrény helyett, de ezt az ötletet már most elvetettem, mert meg kell venni. Valami kereket jobban szeretnék.
Azért raktam be kiságyas képeket, mert a hálószobában van a kiságy és jó lenne azt is beleolvasztani a zenteriőőrbe.


Ez a kép pedig azért szerepel itt, mert régen a hálóban volt egy dolgozósarok és ha  a másik szoba egyszer átminősül gyerekszobává akkor a dolgozósarkot újra itt kell kialakítani. Nagyon nem akarom, de máshol nincs hely. Ráadásul van 2 nagy monstrum nyomtatónk amit el kell dugni a vezetéktengerről nem is beszélve. Lesz min agyalni bőven, de ez majd csak akkor lesz téma, ha a kiságy nem a hálóban lesz.

Képek forrása: Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...