2014. február 7., péntek

Hálószoba 6. rész: képtartó

Az ágy és a kiságy fölé ilyen képtartót szeretnék dájolni, már ki is találtam, hogy miből.
A mikor gipszkartonoztuk ahhoz kellett egy úgynevezett U profil, 4 méteres szálban lehet kapni. Állítólag van egy erősebb változata, arra már nem emlékszem, hogy mire való, de ha voltam a tüzépen, majd megírom. Szóval abból szeretnék Apával méretre vágatni, és felfúratni a falra, mert nem szeretnék 2700 Ft-ot kiadni egy 115 cm-es képtartóért, mert nekünk 3 db kellene. A színén még vacilálok, ezüst, fehér, vagy fekete lesz a végeredmény.


Hasonlóképp szeretném:
Képek forrása: Pinterest





Az idők során rájöttem, hogy nem szeretem, ha csak úgy fel van rakva a falra egy kép, mert változtatásra nem nagyon van mód, a lyukat el kell tüntetni amennyiben máshová szeretnénk rakni. Így viszont a képtartók helyeit kell jól belőni és ott mehet a varia.
Egyébként is nekem olyan kupis ha sok kép van egymás mellé rakva és minden falon van valami.

 Egy ilyet azért el tudnék képzeli a nappaliban, esetleg a hálóban úgy hogy az ablakos sarokból benyúlik az ágy közepéig.

Jó lenne ez a botos is. Addig nem tudod, hogy milyen nehéz jó fadarabot találni hozzá amíg el nem kezded keresni.:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...