2014. február 9., vasárnap

hálószoba 7. rész: képtartó csinosítása



 Mindenféleképpen szerettem volna mini vázát, mécsestartót, állatkát és betűket a képtartóra. Ebben a bejegyzésben A betű lesz a porondon.

http://www.pinterest.com/pin/7881368072106157/

http://www.pinterest.com/pin/10836855325538340/
Itt elég sok kész betű van, nem is tudnám eldönteni, hogy melyiket is válasszam.

Itt már cifrábbak vannak, személy szerint nekem ez már kicsit sok egyet kivéve, természetesen fekete-fehérben:

http://www.topdreamer.com/17-interesting-diy-letters-decoration-ideas/
 A nagy kérdés viszont nyitva maradt. Kicsiny hazánkban kicsiny falunkban hogy fogom én ezt megcsinálni?!

Elkezdtem kutakodni és találtam egy szuper ötletet:

Van becsomagolós is:


Nem linkelném már be csak ezt és ezt az egy oldalt, itt tovább kutakodhatsz, végtelen sok megoldás van még mindenki kénye-kedve szerint.

Továbbá ki lehet vágni rétegelt lemezből, kartonból úgy, hogy több darabot vágunk ki, egymásra ragasztjuk őket, hogy megálljon a lábán -mert én persze olyat szeretnék- és úgy körberagasztgatni maszkolószalaggal és kidekorálni.
Természetesen nincs itthon dekopír fűrész, szerintem nem is lesz, kartonból nem akartam, viszont találtam itthon egy kis maradék nikecellt amiről úgy gondoltam, hogy megfelelő alapanyag lesz. A munkálatokban odáig jutottam, hogy megrajzoltam, kivágtam, körberagasztgattam. Eddig elég jól haladtam, MÁR csak a festés, díszítés van hátra ami nagy dilemma, szerintem még alszok rá kettőt, hogy mi legyen a végleges......
Azóta voltam a hobbyban,  a kedves eladó néni azt mondta, hogy van egy ismerőse aki szívesen kivágja nekem a betűket 20x20-as rétegelt lemezből. Hát nem édik?? Itt még tényleg minden a kedves vevőről szól.
A sajátjaim 25 cm magasak, mert 3 cm-es Niki volt itthon és kisebbet nem akartam, mert idétlen lett volna, viszont jó lenne csinálni egy kb. 12-15 cm-es sorozatot is, hogy legyen miből válogatni.
Igaz, hogy a képtartót még megnézni sem néztük meg, hogy egyáltalán jó-e az amit kigondoltunk, de legalább ha már itt lesz kicsiny otthonunkban, akkor a rá kerülő dolgok itt várják habtákban, hogy felkerülhessenek rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...