2014. február 18., kedd

Hálószoba 9. rész: Lepelcsere




Nem hagyott nyugodni, ez a lepel kérdés, Apósommal hozattam fél méter fekete anyagot a méteráruból szombaton, éjszaka meg is festettem -vagyis hát ez nem festés volt, fülpucival csináltam a pöttyöket- , varrtam rá ezüst és krémszínű szatént a szélére.  5 órát melóztam vele összesen.







Közben rájöttem, hogy azért nem tetszik a pávás, és az Eivor alapján festett párnahuzat, mert a képkeretekhez nagyon nem megy ami az ágy fölött van, túl ridegnek találtam. A babaágyhoz is a fekete keretek helyett natúr fát vettem ami illik a polc színéhez. Még a vízmértéket is elővettem, hogy egy vonalba essenek, de ez nem nagyon jött össze. Utána megnéztem, hogy a képkeretek akasztói nem ugyanott vannak.




Kezd valahogy kinézni. Közben rájöttem arra is, hogy a fotel inkább a babasarokhoz tartozik, megpróbálok valami semleges mindkét ágyhoz illó párnahuzatot varrni, festeni + középre az ágyra is valami melegebb színekből állót, hogy Apa kívánsága is teljesüljön.
A ma délelőttömben lévő szabadidőmet bútortologatással töltöttem: kiküzdöttem  a TV-t a nappaliba -óriásnak hatott, mert az is, visszaküzdöttem, a  kiságyat taszigáltam jobbra-balra a polccal és a rattan ládával egyetemben, a nappaliban is amit lehetett kipróbáltam, majd végül mindent visszatoltam oda ahol volt. Egy értelme volt, mindenhonnan kiszedtem a porcicákat. Ezáltal jelenlegi bútorállományunkból ezt tudom kihozni. Nincs sok, de ebbe a házba nem kell ennyi,  viszont így is kevés az eldugós, pakolós hely.
Vissza a hálóba....Jelenleg többet nem tudok tenni az ügy érdekében. Függönyt jövő hónapban veszünk, a szőnyegre nem tudom, hogy mikor lesz zsozsó. Remélem, minél hamarabb, mert elég hamar felfázok. Lehet, hogy amíg nem szakad ránk az OTP addig veszünk valami mindenhovaillősolcsó szőnyeget, mert már 2 éve vesszük az álomszőnyeget......
Az a baj, hogy már túltörpöltem és nem látom a fától az erdőt. Ha a TV-állványt eladtam a másik szobából, akkor átviszem oda iratosnak a sarokból a könyvespolcot az íróasztal mellé.
Ezek után 2 lehetőség van:
1. A kiságyat feltolom a  könyvespolc helyére, a falipolc és a lámpa alá/közé rakom a fotelt.
2. A kiságyat az ajtó felé tolom úgy, hogy a sarka egy vonalban legyen a polcéval, a fotelt pedig ferdén berakom a sarokba, viszont akkor mögé jó lenne egy állólámpa. 
Apropó lámpa: ami a pelenkázó mellett van át fogom festeni sprayfestékkel fehérre - Apa utálja a barnát-, a vezetéket meg Apával kicseréltetem fehérre, vagy lépcsőzetesen kifeszítem a falra átlósan haladva a konnektor felé és a vízszintes részekre rakok csüccséző madárkákat.
Ma jutott eszembe, hogy mi lenne, ha az ablak jobb oldalára raknánk polcokat - 28 cm-es Ekby natúr fa polctartónk van itthon-, arról viszont lövésem sincs, hogy hogyan nézne ki jól, ha egyáltalán Apának tetszik az ötlet. Abban biztos vagyok, hogy a karnistól kellene a másik falig, de hogy hány db, arról már lövésem sincs. Nem szeretném semmiképpen túlzsúfolni a szobát, viszont a dolgozó/játszó szobából szét kellene szórni azt a 240 méter könyvet, mert már nagy szükség lenne lassan a gyerekszobára....

Írtam már, hogy kaptunk ajándékba egy kandallóbetétet samottéglástul, Apa Édesapámmal pár héten belül elmegy érte, minél hamarabb szeretnénk beépíttetni, hogy ne kelljen gázzal fűteni. Mondjuk annyira penge a kis kályhánk, meg persze a legjobb helyen is van, hogy csak akkor kell bekapcsolni a gázt amikor mínusz van. A kandallóbetéttel pedig egyáltalán nem kellene használni a gázt, tudnánk csak fával fűteni. Meg a látvány és az érzés elmondhatatlanul hangulatos, még ezzel a kis némettel is, hogy ég a tűz a nappaliban, még a tűzeset sem rettentett el minket.
A munkadíjból vehettünk volna egy vegyes tüzelésű kazánt is, a spejz lett volna akkor a kazánház, de ezt az ötletet gyorsan elvetettük.
Ezért sem veszünk mostanában olyan dolgokat, mint pl, szőnyeg. Mindig van hova rakni, már ha van mit. Egyik szemem sír, másik nevet. Legalább kaptam még egy kis időt, hogy eldöntsem, mit hova merre hány méter.
A továbbiakban a nappaliban szövögetem álmaimat. Természetesen ha valami változik a hálóban arról is szó fog esni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...