2014. március 3., hétfő

Mozgalmas hétvége

Apa látta rajtam, hogy az elmúlt hónapok kínlódásai nagyon megviseltek, ezáltal engedvén a nyomásnak szombaton elvitt a Szent Ikejába (szava járása). Édesapám segít nekünk a kandalló projekteben,  így meg tudtunk jelölni egy összeget ami az én havi keretemen jóval túlnyúlik, hogy tudjunk venni pár nagyobb dolgot.
....én havi keretemen: kreatív, sosem nyugvó emberke lévén Apával megbeszéltük egyszer régen, hogy ha a part szakad is, szerény költségvetésünkből 5-6000Ft-ot arra kreatívkodok el amire akarok.  A vaterán összebizniszelt zsozsót pedig visszaforgatjuk, vagy babaruhára, vagy a házra, csekket nem fizetünk belőle. Ennél az egy pontnál kötöm az ebet a karóhoz, de nagyon. Értelme nagyon nincs, mert nem ütköztem még sosem ellenállásba, ezzel Apa is egyetért.

Persze tegnap neki is teljesült egy kívánsága, mert már nagyon szemezett rég óta egy összecsukható késsel (másik üzletben vettük), mindenki örülhetett magának.
Néha szükség van ilyen materiális dolgokra, vekengésfeledtetőnek.

Természetesen nagy műgonddal összeválogatott bevásárlólistával indultunk útnak, rengetegnek nem mondható kincsekkel érkeztünk haza, Anya-mármint én- nagyon örült.

Trófeáim elhelyezéséről hamarosan hírt adok.

Vasárnap megejtettük a kandalló fuvarozását is. Elmentünk messziföldre szüleimhez, Édesapám, Apa, Öcsém pedig elment mégmesszebbfölre a kandallóbetétért. Természetesen Stockholm érintésével jöttek haza, azt hittem már, hogy elvesztek, nem bírtam ki, hogy ne telefonáljak rájuk, hogy hol tartanak. Iszonyatosan későn értünk haza + még ilyenkor nagymamám felpakolja a fél spázot -minden alkalommal!!!!- hiába mondom, hogy már rogyásig vannak itthon  a polcok, Ő biztos ami biztos alapon berak egy kicsi ezt, egy kicsi azt, nehogy éhen vesszünk már. :-)
 
Dédimama pedig nagyon boldog volt, mert egész nap csodálattal nézhette, játszhatott Tündérkénkkel.

Közben már a kertben is folynak a munkálatok, Papa Apával múlt hétvégén elkezdett helyet csinálni a gyümifáknak. Mivel Édesapám a mezőgazdaságban eléggé ott van , vele kell megdiskuráljam a héten, hogy milyen fát hova ültessünk. Sajnos erre nem jutott idő a hétvégén. Már írtam, hogy a dinnyeföldön nőtt fel, amit szó szerint kell venni, azóta foglalkozik földdel , kedden jön, hogy megbeszéljük ezt is. Azt pl. nem is tudtam, hogy csak úgy érdemes cseresznyefát ültetni, hogy a közelébe ültetnünk kell egy olyan meggyfát ami azonos időben virágzik, hogy beporozza. Mik nem vannak! De hát Édesapám ezt is tudja, meg azt is, hogy mit érdemes, mit nem ebbe a típusú földbe ültetni, hogy meg is maradjon.

Nagyon szeretnénk cseresznyét -most már meggyet is-, őszibarackot -fehér húsút is, mert nekem az a kedvenc- és a bokrosok. Piszke, ribiszke. Málnánk, szedrünk, eprünk már van.

Kép innen: http://reklamklub.com/az-ikea-megkoveti-a-fakat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...