2014. április 30., szerda

AGRO LARGO magic garden Százszorszép fűmagkeverék


Százszorszép virágmagos keverék


Százszorszép virágmagos keverék

Valóban pompázatos szemet gyönyörködtető és igazán változatos virágos pázsit kialakításához megfelelő fűmagkeverék.
  A keverék összetétele:
  • Angol perje 1 (Lolium perenne) 40 %
  • Angol perje 2 (Lolium perenne) 30 %
  • Vöröscsenksez (Festuca rubra) 30 %
  • + Százszorszép (Bellis perennis) vetőmag



Amikor megláttam az üzlet polcán nem hittem a szememnek! Gondoltam, de jó, nem kell 100xszép magot vennem külön és mégsem vagyok olyan butuska, jó ötlet ez a fűmagba 100xszépet elképzelés.



Nagy boldogan vágtattunk haza Tündérkével abban a hitben, hogy a leírásnak megfelelően virágos rétet varázsolok egy csettintéssel. Elmeséltem neki, hogy nemsokára mi is ott fogunk fetrengeni a 100xszépes fűben mint a néni és a kislány a képen.

Akkor jött a hideg zuhany és a csalódottság amikor felbontottam a dobozt. Gondoltam én naiv, hogy azért kell alaposan összekeverni az utasítás szerint a fűmagkeveréket, mert már benne van a 100xszép magja is.

Ez volt a dobozban:


1 kg fűmag és 1 azaz egy csomag 100xszép vetőmag olyan igazi kicsi bóti csomagos. 
Ezmiez?? De akkor minek van a csomagolás elején nagy ló betűkkel a 100xszép annyira kihangsúlyozva amikor kiszúrják az ember lányának a szemét 1g vetőmaggal? Lehet, hogy elég lenne, de hogy azokat a hangyafasznyi magocskákat én nem fogom tudni beosztani az is biztos.  :-( Boccs a káromkodásért, nem ment a finomabb megfogalmazás, pipa vagyok magamra, hogy megint bedőltem...


Idézném még egyszer:

"Valóban pompázatos szemet gyönyörködtető és igazán változatos virágos pázsit kialakításához megfelelő fűmagkeverék."

A legfelső kép és leírás az agro-largo.hu oldalon található.

2 megjegyzés:

  1. Hálás köszönet, hogy ezt megosztottad, nagy segítség mivel én is vásárolni szerettem volna több csomaggal.

    VálaszTörlés
  2. Hat sajnos en is bedoltem az atveresnek. Es meg mas helyen neten ugy irtak a csomag 30% szazszorszep. Jo nagy átverés. Es azok a nagy betuk az elején

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...