2014. szeptember 12., péntek

Évelő virágágyások: 2. ágyás

Ez volt az első ágyás aminek nekikezdtem. Akkor azt hittem, hogy már csak az egynyári virágok helyett kell vennem évelőt, aztán elkezdtem variálni, de sehogy sem akart összeállni, csak szenvedtem. Minél többet foglalkoztam vele annál rosszabb lett. Aztán hagytam egy kicsit pihenni, végül ezt sikerült összehozni. Valami még mindig nem tetszik rajta amire persze nem tudok rájönni, hogy mi, de most már így marad, nem érdekel. Az is lehet, hogy csak én spirázom túl. Az orbáncfüveket kivettem, hogy legyen elég helyük, mentek a hátsó sorba a ribizlikhez.


Eredeti terv:

tavaszi virágok: hegyi imola, fehér és rózsaszín virágú folyton termő eper

nyári virágok: lila füzérajak, vajszínű ördögszem, pompás gólyaorr, tarackoló kékgyökér, fehér léggömbvirág, egyenes pimpó, rózsaszín macskafarkú veronika


Ez lett belőle:

tavaszi virágok: rózsaszín virágú folyton termő eper

nyári virágok: lila füzérajak, vajszínű ördögszem, pompás gólyaorr,, fehér és rózsaszín léggömbvirág, törpe orbáncfű, rózsaszín macskafarkú veronika, kerti macskamenta, missouri ligetszépe



Élőben (nem valami sok látszódik ebből sem és a hulló elsárgult falevelek sem emelik eme ágyás fényét):




A háttérben balra a bazsarózsa, jobbra pedig sejlik az egyik orbáncfű.


 Ilyen is volt amikor muskotályzsálya, klárcsi és egyéb egynyáriak voltak benne.


És ilyen is..

Első szárnypróbálgatás az ágyásoknál. Eprek, léggömbvirág,borágó, közönséges cickafark, pompás gólyaorr, hegyi imola és rózsameténg. Ami nagy baklövés volt az az orbáncfű két oldalt. Őket kivettem, és hátulra kerültek a ribizlikkel egy vonalba, hogy legyen elég helyük.



Mennyire mások a nyári fényviszonyok.

Nagyon szeretem az őszt (gondolom, mert akkor születtem), még a ködös, nyúlós reggeleket is, hogy jólesik belebújni egy meleg pulcsiba ha ki szeretnénk menni az udvarra, az esti begyújtásokat amikor még elég a kis német kályha egy kis meleg teával...

Előző részek:

kezdetek
kerti összefoglaló 2011-2014 július
tervezés
bevezető

1. ágyás

Képek forrása a sajátokon kívül: Botanikaland

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...