2014. szeptember 12., péntek

Évelő virágágyások: 5. ágyás

Egyedül ezen nem változtattam semmit, mert nem volt min változtatni, mert amikor a kertészetben voltam azonnal beleszerettem pár virágba ami egyáltalán nem szerepelt a listámon, ehhez az ágyáshoz még nem volt semmim, így gyorsan beültettem őket egymás mellé. Varrásban és festésben is a spontán dolgaim szoktak lenni a legszebbek, úgy látszik, hogy ez most már a virágágyásokra is érvényes.
Eredetileg az összes ágyást valahogy így szerettem volna. Szimmetrikus, de nem csak a színek miatt, hanem a magasság és a levélformák is remekül összejöttek és nincs benne két egyforma virág. Egyedül törpe palástfüvet nem kaptam, pedig nagyon szerettem volna, helyére ment a  pompás gólyaorr.

tavaszi virágok: nefelejcs, primula vialii, lila ligeti zsálya

nyári virágok: rózsaszín gyertyavirág, kerti macskamenta, törpe margitvirág, egyenes pimpó, minirózsa fehér és barackosnarancs színben, piros sarkantyúvirág, kék évelő szarkaláb, rózsaszín macskafarkú veronika,  lila ligeti zsálya, fehér és lila gólyaorr, kamcsatkai varjúháj, kénsárga évelő napvirág

Élőben:















Évelő szarkaláb

évelő díszgyertya

évelő napvirág

dalmát gólyaorr

kamcsatkai varjúháj

kerti macskamenta

macskafarkú veronika

ligeti zsálya

piros sarkantyúvirág

ligetszépe

törpe margitvirág

egyenes pimpó

Palástfű ami jelenleg még sehol nincs, de változatlanul nagyon szeretnék.
 Volt ilyen is majorannával, macskamentával, kakukkfűvel, mályvával, zsályával és egynyáriakkal.





Előző részek:

kezdetek
kerti összefoglaló 2011-2014 július
tervezés
bevezető

1. ágyás
2. ágyás
3. ágyás
4. ágyás

 Képek forrása a sajátokon kívül: Botanikaland

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...