2014. december 3., szerda

Koszorú borostyánból

 Mivel elkapott a spatulaláz, így érthető, hogy a koszorúk alapja spatulából készült. Esküszöm, hogy csináltam volna fázisfotókat, de sajnos le volt merülve mind a négy elem amit a fényképezőgéphez szoktam használni. Egyenlőre három koszorút csináltam a hálószobába, de még készül majd a nappaliba és a konyhába is. Elfogyott a spatulám, a ragasztóm, ideje árubeszerzésre indulnom. Szinte hihetetlen, de az idén még csak a spatulákra költöttem 1200 Ft-ot, az összes többi hozzávalót a szekrényből túrtam, a hederát a szomszédból kaptam.
Sajnos nem hosszú szálakat kaptam, hanem bokrokat, ezért kellett valamit kitalálnom amihez a levagdosott darabokat ragasztani tudtam. Csináltam két körszerűséget és egy szívszerűséget spatulából és arra applikáltam rá a zöldet.





Nem is tudom... így kép alapján annyira nem jön be ... lehet, hogy a szívről leveszem ... vagy mindegyiket és belógatom őket az ablakokba... még nézegetem pár napig, aztán eldöntöm és a hálószoba dekorációja lassan elkészül. Még pár hópihét és csillagot szeretnék az olvasósarokba és késznek lehet nyilvánítani.


10 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy nagyon, szépek lettek! Ha nem bánod, koppintanám a koszorút, bár a bejárati ajtónk olyan ronda, hogy talán még ez sem fogja feldobni... :)

    VálaszTörlés
  2. Csak nyugodtan és ha van hosszabb szálad, akkor még alap sem kell, mert tök jól össze lehet tekerni. A következő bejegyzésben egyszerűbb koszorúk lesznek, mert olyan sok szép képem van ezzel kapcsolatban is. A mi bejárati ajtónk is irtó randa, egy régi kutyánk teljesen felszeletelte az óriás körmeivel... arra jó lesz, hogy elvonja a figyelmet....

    VálaszTörlés
  3. A közeli képek elég rosszul sikerültek, de majd pótolom.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Olyan hangulatos már a házatok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A legjobb az egészben az, hogy a dekoráció 90%-a a saját kezem munkája. Évről évre alakulunk. Anno hiába szerettem volna egyszerre mindent megcsinálni nem tudtam (pedig már októberben nekikezdek a készülődésnek), ami nem is baj, de ezt majd te is látni fogod. Ahhoz képest, hogy 3 éve az első karácsonyunkkor csak egy fánk volt egy darab izzósorral, az is a hálóban, mert a nappalink akkor még romokban volt....2 éve meg Tündérbogyó sietett de nagyon, tavaly meg inkább az első szülinapján volt a hangsúly + nagyon félt a varrógéptől (is), nem úgy mint most. Idén meg én álok hadilábon a varrással, ezért úgy döntöttem, hogy a díszeket is mindenféle gyurmából fogom megcsinálni.

      Törlés
    2. Szerintem is ez a legjobb az egészben, hogy a saját kezed munkája a dekoráció. Az egyediségében van a szépsége.
      Én sem vittem túlzásba a díszítést, még egy jó pár ötlet van a tarsolyomban valamelyik mappában lementve, de úgy érzem, elég volt ennyi. Eddig örömmel csináltam, úgyhogy itt kell abbahagynom. :)

      Törlés
  5. Jaj, nagyon szép és hangulatos a hálószobátok! A koszorúk pedig tünemények!
    A hátsó kertünk egy borostyán dzsungel. Szívesen adnék belőle:))
    A hétvégén megcsupálom őket és talán sikerül készítenem nekem is egyet az ajtóra.
    Szép hetet!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...