2014. december 3., szerda

Nekem tetsző karácsonyi koszorúk

Jelige: Egyszerű, de nagyszerű. Nekem ezek jönnek be, szerintem nem kell túldíszíteni. Annyi apróságból és nagyságból áll össze a karácsonyi dekoráció és ha minden apróság vagy nagyság agyon lenne pakolva egy csomó cukisággal akkor az számomra már inkább nyomasztóbb lenne, mint ünnepélyes.

Nagyon tetszenek az étkezőasztal fölé belógatott koszorúk, remélem, megérem, hogy egyszer nekünk is lesz ilyen.

Alapanyag lehet: fenyő, tiszafa, borostyán, japán lonc, buxus, thuja vagy bármely örökzöldünk a sütin és a különböző textúrájú anyagokon kívül.

Képek forrása: Pinterest



Azt hiszem, hogy nekem is meg kell látogatnom egy nagyobb bevásárlóközpont elhagyatottabb parkolórészlegét....











Ez a legkedvencebb és már ötletem is van, hogy miből készítsem el.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...