2015. március 4., szerda

Apa kezdődik!

Apa már rongyosra rágta a szomszéd bácsi fülét, hogy mikor jön át elboronálni a kertet, mert én meg az ő fülét rágom szét, hogy miért nem jön át, mert én már ezerrel túrtam volna a földet, jelöltem volna ki az ágyásokat. A szomszéd bácsi, meg mindig azt mondta, hogy majd ha elmegy a fagy akkor ő jön. Nálunk már vagy 10 napja nem fagy, éjszaka fagyott, a bácsi meg jött:) Logikus.
Szomszéd bácsiban és bennem van pár közös dolog, többek között az, hogyha elkapja a gépszíj akkor nincs megállás. Még szerencse, hogy Apa észrevette, hogy csinálja a saját kertjét - utána egyből jön hozzánk - és lóhalálában ismét szét kellett bontani a kerítést, a kertből a levágott bodzát kidobálni, kocsival elállni, hogy ne fél órán keresztül pöfögjön a kistraktor az udvaron. Nagyjából 10 perc alatt megcsinálta az egész kertet amit én két nap alatt is csak vért izzadva tudtam volna elgereblyézni.

Borona a rajtrácson.

Bácsi tolat, Apa akaszt.
És tadááámmmmmm:



A füvesítés során a tulipános részen mindenek voltunk, csak precízek nem, ugyanis tele van a fű tulipángyerekekkel. Amikor az első kupac kidugta a buciját akkor reménykedtem benne, hogy a pünkösdiből hagytam ott. de neeem, vagy 40 tulipán pislog mos tmár ránk a fű közül.

Ilyen kis helyes kupacok vannak mindenhol, remek lesz ollóval füvet nyírni.
Nem csak itt voltam béna tulipán ügyben... Történt ugyanis, hogy az innen kiszedett tulipánhagymákat elfelejtettem elduggatni ősszel. Addig addig mondogattam, hogy hol lesz a helye, hogy a végén készpénznek vettem, hogy már ott is van, de neeem, mert a teraszon lévő asztal aljában pihentek egy régi nagy zománcos bögrében. Múlt héten leltem rájuk amikor a szerszámokat rendezgettem. Gyorsan beraktam őket 2 óriás cserépbe, mert az összes hajtott, pedig azért voltak kemény fagyok, de mind egészséges volt, semmi penész, semmi betegséget véltem rajtuk felfedezni.



A magocskáim szépen kelnek, viszont a brokkolik és karalábék úgy megnyúltak, hogy szerintem nem élik meg a palánta kort. Na ezért utálok ablakban nevelni bármit is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...