2015. november 26., csütörtök

Az idei karácsonyról

Ilyen sem volt még ami óta itt lakunk.... Első advent vasárnap lesz koszorúnk, rend, tisztaság, karácsony aminek nagyon örülök. A szürke magával ragadott. Persze lesz piros, de minimális, az is kockás. A tavalyi év a spatula éve volt, az idei a papíré lesz:) Nagyon kevés pénzt költöttem dekorációra, mégis nagyon látványos, teljesen bele is habarodtam. 

A hétvégén megcsináltam a nagytakarítást, így elég időm van a héten arra, hogy vasárnapra kész legyek és még rohannom sem kell, szép nyugisan haladok. Most csak pár képet hoztam a hangulat kedvéért, mert még nem vagyunk 100%-osak, mondjuk 90-nél járunk, de a héten még visszatérek rá.

A szürkén kívül még a naturalitás lesz jellemző erre a karácsonyra, szinte az összes asztaldísz csak összedobált natúr díszekből és gyertyákból áll aminek a legfőbb oka az, hogy Tündérbogyót nem akarom megfosztani az alkotás örömétől és nem egy hátrány, ha nem kapok idegbajt, ha a gyerek szétkapja az órák alatt megkomponált művemet. A terméseket együtt vettük és együtt pakoltuk ki. Igazából amióta megvannak azóta ezekkel játszik, alkot és naponta 100x elmondja :Köszi anyu a karácsonyt!!!:) A szülinapja is hamarosan itt van, szóval számára ez egy remek hónap lesz:)))) és annyira jó nézni, hogy az ilyen dolgoknak tud a legjobban örülni.





10 megjegyzés:

  1. Ötletes és nem hivalkodó...:)) Tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Ó,nagyon tetszik!!!!! Az én ízlésem is ilyen!
    Mekkora ötlet a tortaformába tett adventi koszorú! Nem jutott volna eszembe!
    Tündérbogyó.....:) Milyen remek anyuka vagy!
    A konyhában mik azok a hópelyhes képek,tálcák?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! Hamarosan bővebben mutatom, csak nagyon rosszul sikerültek a képek:(((
      Azok nem tálcák, hanem a pinterestről vadásztam rengeteg karácsonyi témájú tálbafestékes alkotást, azokat kinyomtattam és ráraktam a régi rajztáblákra. Elég sokat csináltam, ezek teszik ki az idei dekoráció nagy részét. Olcsó, mutatós, hangulatos..

      https://www.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=christmas+chalkboard+art&term_meta%5B%5D=christmas%7Cautocomplete%7C2&term_meta%5B%5D=chalkboard%7Cautocomplete%7C2&term_meta%5B%5D=art%7Cautocomplete%7C2

      Törlés
    2. Zseniális ötlet és valóban nagyon mutatós!!!!! Köszönöm a linket!!!!

      Törlés
    3. Szívesen! Remélem, találsz magatoknak valót.

      Törlés
  3. Aranyalma, a szokásos! Ügyes vagy.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...