2018. február 20., kedd

HavasKertes

Én nagyon szeretem a telet és a havat, szerintem behavazva ugyanolyan gyönyörű egy kert, mint bezöldülve, bevirágozva. Az öreg, csupasz fák vázrendszerét is nagyon szeretem. Mondjuk más választásom nem igen lenne, mert örökzöldekkel nem állunk valami jól.


Ezek január eleji képek, most ennél sokkal nagyobb hó van, de már a rózsákat és az évelőket visszavágtam, így nincs mire rácsücsülnie a havacskának. Mondjuk igazán megvárhattam volna a jövő heti telet, de akkor éppen tavasz volt amikor nekiestem a kertnék még a dolgozás beindulása előtt.  Most éppen kényszerleállás van az idő miatt és "természetesen" Almácska is lebetegedett.












2 megjegyzés:

  1. .. és macskanyomok a hóban mindenütt, mint nálunk. Én még csak félig vágtam vissza, főleg a tavalyi elszáradtakat. Még maradt szép látvány. Most ezzel a hóval nagyon szép, igaz tesz is érte nálunk az időjárás. Nincs új Töpikétek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nincs.... Akármilyen kutya nem léphet a nyomdokaiba. No meg nagyon félek attól is, hogy egy kutyának kinéző vaddisznót hozok haza aki feldúrja az egész kertet.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...